Yhteystiedot / Kontakter

Gerby-Västervik hembygdsförening rf, kotiseutuyhditys ry, homestead assocaition

Föreningens e-post adress/ yhdistyksen sähköpostiosoite:

gerby.vastervik@gmail.com

Föreningens styrelse 2019, yhdistyksen hallitus 2019:

Ordförande, puheenjohtaja, chairman - Marcus Hellman, 0407689994

Vice ordförande, varapuheenjohtaja, vice chairman - Heli Pakkanen, 0443704568

Sekreterare, sihteeri, secretary - Eeva Simons, 0405114761

Kassör, rahastonhoitaja, treasurer - Annika Wiklund, 0405455128

Övriga styrelsemedlemmar och suppleanter, muut hallituksen jäsenet ja varajäsenet, other board members - Louise Reinikka, Stefan Asplund, Ulf-Peter Nyman, Tommy Fred, Fia Fred

Föreningens postadress:

Gerby-Västervik hembygdsförening rf

Marcus Hellman

Furuskogsvägen 9

65280 Vasa

Finland

Nya medlemmar kan kontakta styrelsen angående medlemskap i föreningen. Medlemsavgift inbetalas till föreningens bankkonto hos Andelsbanken: Gerby‐Västervik Hembygdsförening r.f. / FI43 5670 0840 0551 05. Andelsbankens BIC‐kod är OKOYFIHH. 10€/ vuxen och 25€/ familj. Meddela namn och kontaktuppgifter till styrelsen vid betalningen.

Uudet jäseneet voi ottaa yhteyttä hallitukseen koskien liittymistä yhdistykseen. Jäsenmaksu maksetaan esim. yhdistyksen pankkitilille Osuuspankkilla: Gerby‐Västervik Hembygdsförening r.f. / FI43 5670 0840 0551 05. Osuuspankin BIC‐koodi on OKOYFIHH. 10€/ aikuinen ja 25€/ perhe. Maksun yhteydessä ilmota nimi ja yhteystiedot hallitukselle.

Contact the board of management if you would like to become member of the association. The member's fee can be paid to Andelsbanken: Gerby‐Västervik Hembygdsförening r.f. / FI43 5670 0840 0551 05. Andelsbanken BIC‐code is OKOYFIHH. Yearly member's fee is 10€/ adult and 25€/ family. Give your name and contact info to the board as you have made payment.

Ota yhteyttä

Västervikin kylätupaa koskevat kyselyt ja vuokraus/ Västervik bystuga frågor samt uthyrning:

Marita Ehnström

Tel/ Puh: 050 5149699