Julöppning vid Hannas stuga 11.12.2022

11.12.2022 klo 16:00

Klockan 16:00 startar luciatåget från Asplunds stall (Västerviksvägen 309). Ankomst  cirka 16:15 till Västervik bystuga (Bystugovägen 11).

16:00-18:00 är Hannas stuga öppen och Hanna Gädda hälsar alla gäster välkomna. Även Västervik bystuga är öppen.

Övrigt program: Livemusik och allsång vid Hannas stuga.

Servering

Västervik bystuga: Julgröt (marthaföreningen/ försäljningsinkomsterna går till välgörenhet). Obs! Endast kontantbetalning.

Hannas stuga: Grillkorv, kaffe, glögg och saft

Det finns möjlighet att sälja sina produkter vid Hannas stuga, tag kontakt med styrelsen om det finns intresse.

11.12.2022 klo 16:00

Lucia-kulkue lähtee liikkeelle klo 16 Asplundin tallilta, osoitteesta Västervikintie 309. Kaikki kylän lapset ja lapsenmieliset ovat tervetulleita osallistumaan kulkueeseen.  Jouluisesti pukeutuneille piparkakkuja!
Kulkue etenee Västervikintietä pitkin Västervikin Kylätuvalle (Kylätuvantie 11)

Klo 16:00-18:00
Hannan tupa on auki, ja joulua toivottelee myös talon historiallinen asukas Hanna Gädda.
Hannan tuvalla Kotiseutuyhdistys myy makkaraa, kahvia, glögiä ja mehua. Käteinen tai korttimaksu.

Olet tervetullut myymään tuotteitasi Hannan tuvan pihaan, oma pöytä mukaan! Olethan yhteydessä hallituksen jäseneen.

Hanna tuvan pihassa myös jouluista musiikkia, ja yhteislaulua!

Myös Västervikin kylätalo on avoinna.
Västervikin kylätalolla Martat myyvät joulupuuroa, jonka tuotto menee hyväntekeväisyyteen
Huom! Marttojen puuroa vain käteismaksulla, joten otathan käteisä mukaan!

Parkkeeraus mahdollista Kylätuvan pihassa (Kylätuvantie 11)

Bilparkering möjlig vid Västervik bystuga, Bystugovägen 1